HABERLER


Pfizer Help Desk Departmanı Erenet Kontrolünde….

Pfizer Help Desk kadrosu 1 Supervisor, 1 Call Center ve 4 Analist olmak üzere konusunda uzman 6 kişiden (Erenet personelinden) oluşmaktadır. Pfizer bilgi sistemleri istemci olarak MS Windows İngilizce platformunu, çoğunlukla Windows 2000 Professional kullanmaktadır. Help Desk, yaklaşık olarak 350 kullanıcının bilgisayarında yüklü olan tüm programlarda karşılaşılabilen sorunların tamamına destek vermektedir.

Safeboot

Bankalar,sigorta şirketleri, danışmanlık firmaları ,devlet yönetimi ve sağlık ile ilgili organizasyonlarda kullanılan güçlü şifreleme ve güvenlik anahtarı yöntemine sahip olan SAFEBOOT 'un yeni '' Satış ve Çözüm Ortağı '' ERENET 'dir.

Algida'nın 70 distribötürünün sistem yenilemesi yapıldı

Distribitore kurulacak serverlar üzerinde ve sistem üzerinde yapılacakların prosedürleri hazırlandı. Serverlar üzerine Windows2000, Oracle, SQL ve LOGO programları kurularak, distribitorler için hazırlanan prosedür uygulandı. Hazırlanan serverlar distribitörlere yollandıktan sonra, oluşturulan 4 ekip Türkiye geneline yayılmış distribitörlere yerinde kuruluşları ve data transferlerini tamamlandı. Distribitorlerin network yapısı yeniden oluşturuldu yada aksaklıklar giderildi. Kuruluş sonrasında kullanıcılara eğitim verildi.

Borçelik ile Outsorcing anlaşması imzalandı

AS/400, Windows2000, Exchange, SQL, CRM, Firewal sistemlerine 7/24 destek verecek 3 eleman Outsourcing anlaşması kapsamında firma ya destek verecekler. Bu desteğin yanında network alt yapısında oluşan problemlere ve PC support desteğide verilecektir.