Türkçe  English   Ana Sayfa     Şirket Profili     Basında     Referanslar     İnsan Kaynakları   Bize Ulaşın  
» YAZILIM
» DONANIM
» NETWORK
 
» PROFESYONEL HİZMETLER
» SERVİS ve TEKNİK DESTEK
» YAZILIM ÇÖZÜMLERİ
» OUTSOURCING
» SÜRELİ HİZMETLER
» GÜVENLİK
» DISASTER & RECOVERY
» MBS - NAVISION










Bakım ve Onarım Anlaşmaları


Müşterilerimize sunduğumuz süreli hizmetlerimiz, yapılan bakım ve onarım anlaşmaları ile sağlanır.Bu anlaşmalar müşterinin ihtiyacına yönelik olarak farklı opsiyonlar ile hazırlanmıştır.

Bakım-Onarım Anlaşması

Sözleşme kapsamında, müşterinin Sunucu,PC ve yazıcılarda oluşan donanım problemleri tespit edilir ve ücretsiz olarak onarılır.Arızalı cihazlarda gerekli olması halinde yedek parça değişim bedeli müşteriden talep edilir.Bunun dışında kullanılan programlardan kaynaklanan sorunlar anlaşma kapsamında olmayıp ayrıca ücretlendirilir.

Sistem-Destek Anlaşması

Sistem hatalarından kaynaklanan problemlerde, program bozukluklarını tespit etmek, gerekli müdahaleleri yapmak, gerekiyorsa bu programları yeniden kurarak kullanıma hazır hale getirmek bu anlaşma kapsamında yapılacak çalışmalardır.Bunun dışındaki yapılan bakım-onarım hizmetleri ayrıca fiyatlandırılacaktır.

Sistem Destek +Bakım Onarım Anlaşması (I)

Bakım-Onarım ve Sistem Destek Anlaşmalarındaki mevcut hizmetleri kapsamakla beraber müşteri lokasyonunda teknik eleman bulundurulmaz. Müşteri problemleri Teknik Destek Hizmetlerine telefonlarla ulaşır.Konu ile ilgili uzman görevlendirilerek problem anlaşma kapsamında giderilir.

Sistem Destek + Bakım Onarım Anlaşması (II)

Bakım-Onarım ve Sistem Destek Anlaşmalarındaki mevcut hizmetleri kapsamakla beraber firmamız tarafından görevlendirilen bir teknik uzman müşterinin ihtiyaç duyduğu gün sayısı kadar bir zaman diliminde müşteri lokasyonunda bekletilir.Bu şekilde oluşacak problemlerde ilk müdahale teknik uzman tarafından yapılır. Teknik uzmanın çözemediği problemlerde firmamızın yetkili uzmanları anlaşma kapsamında müdahale ederler.

Outsourcing Anlaşması

Müşterinin isteği üzerine belirtilen sayı ve seviyede uzman personel firmamız tarafından müşteri lokasyonunda sistem destek hizmetleri vermek üzere görevlendirilir. Bu personelin çözemediği problemler firmamızın diğer uzmanlar tarafından ücreti karşılığında çözümlenir. Outsourcing personelinin tüm sorumluluğu müşteriye aittir.


Projeler  |  Basında  |  Referanslar  |  İnsan Kaynakları  |  Bize Ulaşın
Adres : İçerenköy Mah.Çetinkaya Sok.No:2 A Blok 81120 İçerenköy - İstanbul / Türkiye
Tel : +90(216) 575 42 22 Fax : +90(216) 575 33 10
Sorularınız ve önerileriniz için tıklayın
copyright © 2003 Erenet Bilgisayar Otom.Eğt.Dış.Tic.A.Ş.
» EUROMOPLAT
» TOUCH
» MOBİL İZLEME SİS.
 










  e bülten